mandag 14. september 2009

Søndag 13 september 09 på Pålsbufjorden

Søndag 13 september 09 dro eierene mine meg med på tur igjen. Og selvfølgelig ble det Pålsbufjorden som viste seg på sitt mest praktfulle. Sola skinte så og si fra skyfri himmel og tempen var god. Fønvind var det også.
Vi ( eierene mine og meg Willfrida) dro kl 06 på morgenen og hadde en fantastisk flott dag.
"Rederfruen" fikk sin første fisk kun 5 minutter etter at vi la ut,ei lita røye. Så gikk det vel et par timer før neste fisk beit på,en fin ørret på ca 400 g. Og en til rett etterpå på 380 g.
Vel en time etterpå kom røya inn. Og så 2 timer senere kom ørretten på ca 820 g og det var den siste fisken for denne gang. "rederfruen" mistet draget sitt så henne ble det ikke mere fisk på. Men de så seg fornøyd med 5 stk.

Pålsbufjorden


























820 g ørret ved siden av en lighter








Dagens fangst.
På vei hjem fra Pålsbu fikk jeg (Willfrida ) et alvorlig problem. Eller dvs hengeren jeg står på. Hjul-lageret gikk åt h....... i Flesberg. Og vi måtte kjøre veldig seint hjem igjen. Men vi kom ikke lenger enn til Jondalen. Så der står jeg nå da og venter på nytt hjul-lager. Håper det går raskt å fikse da jeg vil ut på tur så fort det lar seg gjøre.
Hilsen Willfrida







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar